lördag 13 mars 2010

4:DE OCH SISTA KM TÄVLINGEN GULDKROKEN


Dagens sista KM-tävling bjöd inte på något superfiske precis. Jag hörde att vinnarvikterna uppe i Sundsvall, superpimpeln låg på 29-30kg....
Det kan vi ju inte skryta om på dagens KM- precis!!
Men alla fick väl fisk, hoppas jag.. Inge snö att pulsa i, och inge stöp...Perfekt dag att pimpla i. Solen höll oss varma ett tag tills det började blåsa,( som vanligt...)
Det är sådana här dagar man vill vara ute o pimpla, men tävlings säsongen börjar lida mot sitt slut.. Jag tror nog att dom flesta känner lite vemod för man kan väl säga att det vart en kort säsong!
Nu återstår SM,lycka till alla Guldkrokare
som ställer upp där...
Kilaforsnappet 27 Mars, är väl inte klart än om det blir, vi får hoppas att det blir av.
Säsongsavslutning på pimpeln brukar väl ändå vara den 28 mars, uppe i Ramsjö..
Och om det blir som förra året, bara stöp, så gäller det att inte ramla. Eller att hålla sig för skratt när andra ramlar.
Då avslutar jag härmed med KM-resultatet för Guldkroken denna vintersäsong.
( med ev reservation för fel namn, kontakta mig i så fall)
Tyvärr kommer jag bara att presentera de 4 första i klasserna .
Alltså jag fick faktiskt ringa till Gert J. för att kunna få i hop de fyra första,.. jag har ju inte världens bästa minne precis...
Toni får hjälpa mig att fylla på namn vart efter.
Dam
1. Maj-Britt Jonsson
2. Dorthy Munther
3. Lola Söderström
4. Yvonne Larsson
Herr
1. Toni Reiterer
2.Micke Sundin
3.Linus Engblom
4.Mojje
Herr.v.ä
1.Tobbe Dahlborg
2.Sven Andersson
3.Roffe Lindh
4.Gert Jonsson
Vi kanske syns snart igen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar