söndag 7 februari 2010

INFORMATION

Nej, jag har inte skallebank i dag...vart inte nå ölhak i går... har en förkylning som aldrigvill ge sig.. Vi skottade av snön från hustaken i går. Om man börjar tänka efter så har man skottat snö i nästan 2månader..Jag tycker det är roligare o klyppa gräs...

Pimplingen har oxå kommit åt sidan,och det har snön och kylan ställt till med!!!
3 KM tävlingar är allt jag hunnit med.. förhoppningsvis blir det fler framöver..

Om du går in på följande sida http://www.isfiske.blogspot.com/ så finns det mycket att läsa om.
B.la den stora pimpeltävlingen i Sundsvall.. Superpimpeln den 12-13-14mars
Jag vet inte om jag ska åka på denna tävling .För man kan ju aldrig planera i förväg, det blir som det blir...

Vi kanske syns på isarna ...snart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar