onsdag 10 februari 2010

PIMPEL DM 13 FEBR.2010 INSTÄLLD



INSTÄLLDA
PIMPEL
TÄVLINGAR:







DM
PIMPEL
LÖRDAG 13 FEBRUARI FRAMFLYTTAD P.GA AV...DÅLIGA ISAR, NYTT DATUM MEDDELAS SENARE.





SÖNDAG 14 FEBRUARI PIMPELTÄVLINGEN LINGAN/LINGBO INSTÄLLD...DÅLIGA ISAR



MÅNDAG 14 FEBRUARI , HOPPAS DEN DAGEN BLIR INSTÄLLD SÅ JAG SLIPPER GÅ O JOBBA...




Den här vintern verkar ha tagit oss alla i ett järngrepp. Den ena pimpeltävlingen efter den andra ÄR inställda p.ga dåliga isar... Men snön är det ingen bristvara på precis.!!
Jag ser endast snöskottningen som ren motionsform,för roligt är det inte...
Om det inte blir någe pimpel i helgen , vad blir det då då???...-Putsa pirkar, näää du där går gränsen.

Jag vill bara puscha lite för det SPORTFISKE FORUM som Sportfiskarna Gästrikland anordnar Lördagen den 20 februari. Har du tid,tycker jag att du ska bege dig till Folketshus i Gävle. Där anordnas ett Forum för alla Sportfiske intresserade.Här önskas oxå att någon från varje FiskeKlubb i Gävle med omnejd delta.. Detta är ett väldigt bra tillfälle att fånga upp nya medlemmar till eran klubb och ett ypperligt tillfälle att marknadsföra just varför din klubb är så bra.. Du kan gå in på
http://www.sportfiskarna.gastrikland.se/ och läsa vidare....

Hör av dig om du har nått du vill skriva om...
Vi syns ute på isarna, när vet jag inte.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar