fredag 1 januari 2010

En god fortsättning tiller alla.


Hej ..Pigg o kry i dag
eller mår du som du förtjänar????????


I morse när jag satt o fikade kom grannen infarandes på gården med traktorn..och plogade upp en infart !!Tyckte han att jag behövde hjälp i dag med skottningen???? Jag drack inte en droppe igår(nyår) kom hem lite sent bara,i säng ca02.30 upp 07.05. eller börjar han tycka synd om mig!!!!!!!!!!!!!!! Tack ändå.....
Jag kan ju meddela för er som inte vet,,,(förmodligen bara jag som inte vet, i vanlig ordning att KM- i morgon lörd 2jan
blir av..
SAMLING 08.30
centrumkiosken i HEDESUNDA..........................................................

Under en lång tid har det inte varit nå "fiskesnack" alls på denna blogg. Och frågan är,kommer det att bli det efter tävlingen i morgon??????????
Jag måste väl väl göra en djupdykning i fiskeskryllan,Thomas fixade lite med mina spön innan han flyttade till IDRE i november. Så nånnting har jag väl att pimpla med... eller inte!!!!
Hej med er, kanske syns i morgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar